Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сабіров О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Сабіров О. В. 
Розробка технології виробництва прісного листкового напівфабрикату на основі молочної сироватки [Електронний ресурс] / О. В. Сабіров, Г. І. Малякова // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Сер. : Технічні науки. - 2014. - № 1. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuett_2014_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 528.56 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Самчук О. 
Рівень функціональних можливостей серцево-судинної й дихальної систем організму студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Самчук, О. Сабіров // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 326–329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_78
У студентів спостерігаються ознаки напруження роботи серцево-судинної й дихальної систем. Помічено зростання показників частоти серцевих скорочень, артеріального тиску відповідно до вікових норм. Тенденція зниження середньостатистичних величин затримки дихання та життєвої ємності легень особливо виражена в жінок. Стан здоров'я студентської молоді низький. Найчастіше студенти мають захворювання органів дихання, травлення й ендокринної системи, дещо менше - нервової системи, органів чуття, системи кровообігу, кістково-м'язової системи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.348 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Сабіров О. 
Здоров’я студента як національно-культурна цінність в освітньому євроінтеграційному просторі [Електронний ресурс] / О. Сабіров // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 2. - С. 16–20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.806 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Никифоров Р. П. 
Розробка технології прісного листкового напівфабрикату на основі молочної сироватки [Електронний ресурс] / Р. П. Никифоров, О. В. Сабіров // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 3(3). - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_3(3)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.658 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сабіров О. 
Стан фізичного розвитку студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Сабіров, В. Пантік, Г. Гац // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 3. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_3_11
Актуальність дослідження зумовлена потребою індивідуалізації фізичного виховання студентів. Мета дослідження - вивчити рівень фізичного розвитку студентів вищих навчальних закладів. Результати - довжина тіла становить 176,4 - 178,2 см, маса - 66,8 - 69,7 кг. Антропометричні величини загалом перебувають у межах вікових норм. Показники фізичного розвитку студентів практично не змінюються, що зумовлено фізіологічними механізмами вікового періоду. Дані, одержані в процесі визначення довжини та маси тіла, надають змогу розрахувати індекс Кетле (індекс маси тіла). Масу тіла в межах норми виявлено лише в 57,9 % респондентів, у 42,1 % студентів - відхилення від норми: 8,9 % - у бік зменшення та 33,2 % - у бік збільшення маси тіла. Зазначимо, що в 7,8 % студентів виявлено ожиріння I ступеня та у 2,3 % - ожиріння II ступеня, а це зумовлює потребу підвищення фізичної активності студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.371 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Сабіров О. 
Стан фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Сабіров, В. Пантік, А. Шевчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 4. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_4_11
Актуальність дослідження зумовлена потребою індивідуалізації фізичного виховання студентів. Мета дослідження - вивчити рівень фізичного розвитку студентів вищих навчальних закладів. Установлено, що результати бігу на 3000 м студентів становлять 13,8 - 15,2 хв, на 100 м - 14,1 - 14,4 с, човникового бігу на 4 x 9 м - 10,1 - 10,6 с, підтягування на перекладині - 9,1 - 12,8 разу, стрибка в довжину з місця - 210,4 - 233,1 см, нахилу тулуба вперед із положення сидячи - 10,9 - 12,5 см. Зроблено всновки, що середньогрупові показники фізичної підготовленості студентів, відповідно до вимог навчальної програми, є низькими та під час навчання суттєво не змінюються. Це вимагає пошуку нових підходів до вирішення питання покращання фізичної підготовленості молоді.
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.785 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Цьось А. 
Рівень фізичної активності студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / А. Цьось, Ю. Бергєр, О. Сабіров // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 3. - С. 202-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_3_48
Мета роботи - визначення рівня фізичної активності (ФА) студентів вищих навчальних закладів. Використано методику The International Physical Activity Questionnaire (IPAQ) (міжнародний опитувальник ФА). Всього в педагогічному досліджені брало участь 395 студентів (хлопців) 1 - 4 курсів денної форми навчання Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки та Національного університету "Київський політехнічний інститут". У більшості респондентів (66,3 %) спостерігали низький рівень ФА. Майже чверть опитаних (26,9 %) мають середній рівень ФА та лише 6,8 % - високий. Високий рівень ФА є найнижчим у першокурсників (6 %). У процесі навчання дещо підвищилася кількість осіб із високим рівнем активності: на другому - 7,5 %; на третьому - 7,4 % і на четвертому - 6,5 %. Водночас таке зростання є незначним і суттєво не позначається на кількості локомоцій студентів. Обраний фах суттєво не впливає на рівень ФА молоді. Отже, встановлений рівень ФА є недостатнім і не сприяє підтриманню належного функціонального стану організму. Тренувальний ефект має високий рівень ФА, до якого належать самостійні або спеціально організовані заняття фізичними вправами. Але цей компонент ФА перебуває переважно лише у вигляді обов'язкових навчальних занять фізичними вправами. Якщо таких занять немає, тоді відсутній високий рівень ФА.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.463 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Сабіров О. 
Стан фізичного й психологічного компонентів здоров’я в якості життя студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Сабіров, А. Хомич, О. Самчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 4. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_4_29
Мета роботи - визначити стан фізичного та психологічного компонентів здоров'я як життя студентів вищих навчальних закладів. У дослідженні взяли участь 395 студентів (хлопців) 1 - 4 курсів денної форми навчання. Анкетування здійснено за допомогою методики SF-36, силу кореляційного зв'язку оцінено за таблицею "Чеддока". Фізичний компонент здоров'я студентів перебуває в межах 49,6 - 54,3 бала, психологічний - 45,8 - 47,9 (максимальний рівень - 100 балів). Ці дані свідчать про досить низькі показники здоров'я та наявність проблем у життєдіяльності респондентів. Психологічний компонент здоров'я студентів протягом усіх років навчання перебуває на ще нижчому рівні, ніж фізичний, що вимагає особливої уваги.
Попередній перегляд:   Завантажити - 554.637 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Сабіров О. 
Концептуальні основи формування рухових умінь і навичок студентів у процесі позааудиторних занять фізичними вправами [Електронний ресурс] / О. Сабіров, В. Пантік // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 1. - С. 36-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_1_8
Формування вмінь виконувати рухові дії, їх трансформація в навички та вміння вищого порядку - це тривалий і складний процес. Дослідження його закономірностей є важливою проблемою фізичного виховання студентів. Мета дослідження - розробити концептуальні основи формування рухових умінь і навичок студентів у процесі позааудиторних занять фізичними вправами. Матеріал і методи дослідження - аналіз та узагальнення літературних джерел, аналіз та синтез, порівняльний аналіз, узагальнення. Навчання технічного прийому потрібно здійснювати відповідно до педагогічних завдань й етапів навчання. На першому етапі на основі створення зорового та логічного образу руху відбувається початкове вивчення техніки рухової дії, якому відповідає стадія формування вміння відтворювати техніку дії в загальній формі. Для другого етапу характерне поглиблене, деталізоване вивчення. Відповідно відбувалося уточнення рухового вміння, яке переходило в навичку. На третьому етапі забезпечується закріплення і вдосконалення рухової дії, внаслідок чого формувалися рухові навички й уміння вищого порядку. Висновки: формування рухових умінь і навичок студентів у процесі позааудиторних занять фізичними вправами здійснюють підвищенням фізичної підготовленості студентів; широким застосуванням імітаційних, підвідних, спеціальних і змагальних фізичних вправ; оптимізацією структури рухів під час виконання технічних прийомів; підвищення точності й швидкості результату під час виконання технічних прийомів; збільшення арсеналу варіантів технічних прийомів і способів, формування вміння вільно переходити від одних рухів до інших; стабільного й ефективного виконання прийомів під часу впливу чинників, які заважають виконувати вправу або під час активної протидії суперника; виконання технічних прийомів із високою ефективністю під час утоми або великого психічного напруження; формування індивідуальної техніки відповідно до морфофункціональних та психічних особливостей студентів; використання технічних прийомів у спортивній діяльності відповідно до ігрових і тактичних завдань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.979 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Чириченко Ю. В. 
Окремі аспекти глобального генезису готельно-ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / Ю. В. Чириченко, М. В. Корнєєв, О. В. Сабіров // Економічний простір. - 2019. - № 141. - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2019_141_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.493 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сабіров О. В. 
Інструменти популяризації підприємств ресторанного господарства у соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. В. Сабіров, О. В. Вишнікіна, В. А. Язіна // Причорноморські економічні студії. - 2021. - Вип. 71. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2021_71_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.965 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Язіна В. А. 
Електронне меню як ефективний інтерактивний сервіс сучасних підприємств ресторанного господарства [Електронний ресурс] / В. А. Язіна, А. В. Погребняк, О. В. Сабіров // Причорноморські економічні студії. - 2021. - Вип. 72(2). - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2021_72(2)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.239 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Погребняк А. В. 
Спортивне харчування молодих спортсменів в аналогічних засобах розміщення готельного господарства України [Електронний ресурс] / А. В. Погребняк, В. А. Язіна, О. В. Сабіров, І. Ю. Марков // Системи та технології. - 2023. - № 1. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2023_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 897.09 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського